Alla inlägg under december 2013

Av Louise Östman - 30 december 2013 13:54

Hej o välkommen till Musiklouise. Hos mig kan du ta privatlektioner i sång  ,

piano  , orgel  , nybörjargitarr

 

och blockflöjt   .


 

Är du funktionshindrad så är du välkommen att sjunga i Fredagskören. Läs mer under respektive kategori i vänsterspalten.


Jag är utbildad musiklärare, kantor och körpedagog. Har gärna elever som tror att de inte kan spela eller sjunga. Det ser jag som en utmaning eftersom jag vet att alla kan träna och bli bättre.


Jag har jobbat inom gymnasiesärskolan och läst en del specialpedagogkurser som t.ex autismspektrum. Så jag har erfarenhet att jobba med elever med funktionsnedsättningar som utvecklingsstörning, autism m.m


Lektionerna har jag i mitt hem på Smedstorpsvägen 30 i Örebro. Fredagskören har jag i Hagakyrkan på Skäpplandsgatan 29. Här kan du läsa mer om Hagakyrkan www.hagakyrkan.se   Hör av dig om du har några frågor. Mer info under de olika kategorierna i vänsterspalten.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards