Alla inlägg under oktober 2013

Av Louise Östman - 31 oktober 2013 08:16

Välkommen att sjunga i Fredagskören.   


Kören finns för dig som är funktionshindrad och vill vara med i en kör. I kören är man välkommen även om man inte kan få fram några toner. Att delta i en kör kan man göra på flera olika sätt, det kan vara att själv sjunga, lyssna eller vara med och välja vilka sånger som ska sjungas.

Vi kommer att öva på fredagar kl. 13-14 i Hagakyrkan (Skäpplandsgatan 29). Vi startar den 7 februari. 

Detta är ett samarrangemang med BILDA.

Om du har en favoritsång så kan vi sjunga den.   Du får gärna skicka in favoritsången till min mail så jag kan leta fram texten. musiklouise@gmail.com


Är du sugen att vara med? Anmälan görs till Studieförbundet     på

telefon: 019-601 53 50

Deltagaravgift 250 kr per termin.

Vill du vara med och prova en gång så går det bra (kostnadsfritt).

  

VÄLKOMMEN till körstarten den 7 feb kl. 13.00 i Hagakyrkan.

Av Louise Östman - 31 oktober 2013 08:07

Privatlektioner i piano  , sång  , blockflöjt, nybörjargitarr eller orgel.


Pris:

Enskilda lektioner 250 kr för 30 minuter.

Grupp (2 st) 125 kr för 30 min

Grupp (3 st) 100 kr för 30 min

 

Nybörjargrupp i blockflöjt ca 6-8 år. Måndagar kl. 16.30 750 kr för 10 lektioner. Blockflöjt och bok ingår ej i priset.


  

Jag har gärna sångelever som tror att de inte kan sjunga. Det är många som lever i den villfarelsen att man inte kan sjunga. Kanske har man haft en lärare som sagt att man inte kan. Men du är välkommen till mig, vi går igenom grunderna i sångteknik. Man måste ju träna för att lära sig.


Lektionerna lägger vi upp tillsammans efter vilka önskemål som finns.

Av Louise Östman - 31 oktober 2013 07:51

Louise Östman

 

mail: musiklouise@gmail.com

telefon/sms: 070-245 13 14

blogg: musiklouise.bloggplatsen.se

 

Smedstorpsvägen 30

Örebro


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards